Sık Sorulan Sorular - Wise Card | Premium Business Card
Wise Card | Premium Business Card
MAĞAZANIZI YÖNETİCİ OLARAK GÖRÜNTÜLÜYORSUNUZ PANELE GİT
Wise Card | Premium Business Card
Çağrı Merkezi
    
Sık Sorulan Sorular
Paylaştığımız kişinin bir wise card'a sahip olması gerekiyor mu?
Hayır, profilinizi diğer kişilerle paylaştığınızda, görüntülemek için wise card'a sahip olmaları gerekmez.
NFC desteği olmayan telefonlarda nasıl kullanabiliriz?
Profilinizi QR kodu ile paylaşmaya devam edebilirsiniz.
Bilgilerimi karta nasıl eklerim?
Kartınızı aldıktan sonra telefonunuza ilk okuttuğunuzda açılan panelden bilgilerinizi ekleyebilir ve kartınızı aktif hale getirebilirsiniz.
Bilgilerimi herkes görebilir mi?
Hayır, hesabınıza eklediğiniz kişisel bilgileriniz anonim ve şifreli olarak tutulur ve siz ve paylaştığınız kişiler dışında hiç kimse bilgilerinize erişemez.
Kartımı nasıl tasarlayabilirim?
Kartınızı satın almadan önce size sunulan kart çeşitlerinden birini seçip sipariş esnasında kendi logonuzu yükleyerek tasarımınızı bize gönderebilirsiniz.
Birden fazla kart kullanabilirmiyim?
Evet her kart için ayrı ayrı satın alım gerçekleştirmeli ve aktivasyon işlemi sağlamanız gerekmektedir. Eğer aynı müşteri hesabınızdan satın alım yapılmışsa tüm kart profilleriniz tek bir müşteri hesabınıza tanımlanarak tek panelden tüm kartlarınızı yönetebilirsiniz.
Kartımı kaybedersem ne olur?
Kartınızın kaybolması, bozulması, kırılması gibi durumlarda profil bilgileriniz silinmez.Yeni kart siparişinde bulunarak eski profiliniz yeni kartınıza tanımlanarak tarafınıza gönderilir. Bu gibi durumlarda bizimle iletişime geçerek durumu bildirmeniz gerekmektedir.
Kartımın bir süresi var mı?
Evet satın almış olduğunuz kartlara tanımlı profil hesabınız 1 Yıllık olarak size gönderilmektedir. Her yıl yenileme yapmanız durumunda kart kullanıma açık olacaktır. Yenilemelerde kart ücreti tahsil edilmemekte olup, mevcut kartınızı kullanabilirsiniz.